12/15! 12/15!!!

Jaha…nu har jag missat några veckor…igen!

Hade möte med min lärare Ola idag, han verkade nöjd. Föreslog att jag skulle ta och ändra mitt examensarbete till något som har med mässan att göra…vet inte riktigt. Jag gillar min idé men jag får se vad jag gör, det finns en tydlig poäng i att binda arbetet till något.

Hopp, ska jobba nu. Inte skriva mer…

4 responses to “12/15! 12/15!!!

  1. Jag tycker definitivt att du skall göra det.

  2. Tja, det kanske inte just måste vara mot Mässan, men det finns helt klart en poäng att anpassa examensarbetet mot något som du antagligen vill arbeta med i fortsättningen!

  3. Försent nu, min förstudie är redan inlämnad och en handledare utsedd :p

  4. Mitt tips à r dÃ¥ alltid att Ã¥tergÃ¥ till sjà lva fundamentet fà r scrapbooking nà mligen ”berà ttelsen”.

Kommentera

