Post i efterhand 7 och 8/15

Är i skrivande stund inne i vecka 9 av 15. Tror jag. Känns som om jag har kommit så långt in i verksamheten att jag tappat tidsuppfattningen totalt.

Vad har hänt då? Jo, jag har bland annat fått anställning fram tills bokmässan i september.  Väldigt roligt! Jag har varit på möte med GRUL ang. en temadag i Kungsbacka. Jag har strålat ut blåtandsquiz till lärare på storan. Jag har spelat en WH-turnering som jag förlorade.

Rent praktikmässigt har inte så himla mycket förändrats ifrån föregående vecka. Jag har jobbat på med mina mastodontprojekt och gjort en del smågrejer vid sidan om, visst arbete har varit segt medans annat har varit väldigt givande. Jag följer ofta med på möten av olika slag där jag egentligen kanske inte har något med att göra men man lär sig otroligt mycket.

Ärligt talat så har jag inte tid att skriva mer…Kommer tillbaka med post nr. 9 om en vecka eller två🙂

Kommentera

