I Bokmässans tjänst 9/15

Idag fick jag spö av min arbetskollega på Betapet, 600-100 till honom blev det i slutändan. Jag lärde mig massor av spännande ord som Tjugu, Mosel, Or och Omständlig.

Jag har nu fått ansvaret att skaffa fram sponsorer till Bokmässans spel. Så om någon har lust att få grym reklam på bokmässan i utbyte mot att ni programmerar vårat coola spel, tveka inte att höra av er till mig.

Jag sitter även och filurar på quiz av olika slag och leker tillsammans med Stillfront och GRUL.

Denna vecka har jag gått på möte om mässans framtida tema, gjort spetsinriktade medieförslag, letat upp kontaktinformation till några av landets ledande chefredaktörer och träffat en gammal arbetskollega.

Kommentera

