Speltema 5/15

1239884323087

Nu har jag, efter 5 veckor, äntligen kommit på vilket tema jag ska bygga spelet runt. Det är grymt och det är spelet Gimme Friction Baby som har inspirerat mig.

Veckan har för övrigt varit seg som smör, min handledare har varit i Egypten och gottat sig och jag har gjort strö uppgifter här och var, har i och för sig assissterat på Isländska Konsulatet. Jag deltog i arbetet med röstningen till Islands folketing. Riktigt grymt faktiskt.

Sen har väl egentligen det mest givande varit att reklambyrån Sunny Side Up kom över och försökte sälja på oss en reklamkampanj, mycket begåvade personer på den byrån, sanna mina ord.

6 responses to “Speltema 5/15

  1. Hur duktiga kan de vara på Sunny Side Up om detta ditt blogginlägg får högre ranking hos Google än deras egen hemsida, om de nu har någon?

    Peter på retsamt humör.

  2. Tjena Hallberg… Hoppas allt är väl med dig, precis som killen i inlägget före mig hamnade jag här av en slump när jag letade efter SSD´s hemsida. HUMOR!

  3. martinlindestaf

    Vill ej ha kontakt med dom… ville dock se deras portfolio… det har jag gjort nu, och den var stor. NOT!

  4. Haha, inte direkt. cut them some slack, de är trots allt nystartade🙂

    De har designat bokmässans hemsida och deras nya reklamkampanj men det vet du säkert redan…

  5. Ha ha, jag zkojade bara… men för att va helt ärlig, jag kunde inte hitta deras hemsida eller portfolio, men jag hörde precis som du sa att dom jobbar åt bokmässan. Glad sommar Alex!

Kommentera

