The Master of PDF 2/15

Andra veckan på mässan till ända och jag har hunnit med en hel del saker, faktiskt rätt imponerande om jag får säga det själv. Påbörjade ett arbete som vanligtvis tar 2 veckor och kan kallt konstatera att jag är halv-vägs igenom efter 2 dagar. Det kan bero på att vi nu använder pdf och skickar grejer med mail istället för att skriva ut och posta alla skisser för hand. Tänka sig vad smidigt det går med dagens teknik.

pdf

pdf

Jag har även blivit fotad och kommer snart att finnas uppe på Svenska Mässans hemsida med en snygg profilbild, eller, man kan ju alltid hoppas i alla fall. Utöver det så rullar det på, Stillfront hörde av sig och vi diskuterade mitt fortsatta Q/A-arbete tillsammans, jag brainstormade med Istenes och satt i diverse möten.

Urgh, känner att jag måste börja blogga mer kvalitativt om spel eller om vad som helst. Har varit rätt så svalt intresse för bloggen, både ifrån min sida och ifrån läsarnas sida. Antagligen inte en slump.

Veckans bloggtips:  Smultrons blogg!

Kommentera

