Read it and kiss your social-life goodbye…

Nu är det officiellt, Pop-cap games har tagit över alla aspekter av mitt liv med peggle. Det finns på min stationära, min laptop, min iPod och nu ska det alltså släppas till nintendo DS! Det verkar som om det är både Peggle Deluxe och Nights i samma paket vilket är bra då det verkligen motiverar priset. Sen att de slängt in lite extra-grejer och sjuhelsikes massa challenges är väl inte så dumt det heller.

Undrar hur länge de kan fortsätta att mjölka den här serien egentligen? Egentligen borde jag ju tänka ett steg i förväg och uppfinna brädspelsvarianten, hmm, där har jag verkligen något att bita i…

4 responses to “Read it and kiss your social-life goodbye…

  1. Har aldrig ens testat Peggle faktiskt. Det låter som man bör göra det. Eller inte. Då kanske man fastnar. Sugen är jag i alla fall och ser fram emot DS-versionen.

  2. Absolut! Ladda ner ett demo på pop-cap games. Fantastiskt speldesign med en synkronisering av ljud- och bild-effekter för att verkligen rycka med spelaren i spelet. Rekommenderas varmt!

  3. Har inte heller testat, men det kan ju vara värt det 🙂 Speciellt om du lovordar det så 😉

  4. Det finns flera anledningar till att Popcap games är världens ledande casual-game tillverkare, Peggle är en utav de anledningarna.

    ^^

    Ladda ner demo eller köp här:
    http://www.popcap.com/games/peggle

Kommentera

