Kostymer

Jag vill ha mycket pengar och åka till Holmens herrekepering i Göteborg. Har sett deras reklam så många gånger och jag har verkligen en extrem brist på kostymer i min gaderob (1).  Så är det någon som känner sig manad så har ni mina kontaktuppgifter 🙂

Ett företag som inte visar upp sin kollektion utan helt enkelt säger att ”vi säljer ett fåtal kvalitetsmärken och syr resten själva i vårat skrädderi”. Så kaxigt och så rätt, man behöver inte säga något annat, bara visa upp en jävligt snygg kostym.

 

2 responses to “Kostymer

  1. Kan inte du övertala resten i klassen att åka dit också?

  2. Ja. Om det inte vore så att de flesta (inklusive mig) prioriterar mat för kostymer…:(

Kommentera

