Go’ Jul!

Hej hå, hej hå vi från vår skola gå och hoppas att skiten brinner ner eller något liknande.

Nee, jag har haft skitkul i skolan, lätt den bästa terminen hitills. Massor av jobb, massor av bra lärdomar, massor av roliga klasskamraterna. Känns skitskönt att vi verkligen har fått en klassgemenskap. Vi har visserligen inte gjort så jäkla mycket tillsammans i fritidsväg, inga grymma afterworks. Jo, en grym afterwork men då var vi bara fyra.

Jaja, nu är det iallafall sista dagen i skolan för denna terminen och jag sitter på GRUL och väntar på att få gå iväg på ett möte. Jag ska nämligen på Lia-möte med en tjej ifrån Svenska Mässan. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt än utan hoppas kunna komma fram till det. Är det någon som har en ledig plats för en driven projektledare med erfarenhet av Q/A-tester och speldesign så är det bara att hojta till. Jag ska spendera 15 veckor på ett lyckligt lottat företag och arbeta helt gratis. Ska bli grymt. Riktigt grymt.

2 responses to “Go’ Jul!

  1. Ha ha, av någon outgrundlig anledning så sökte jag på ”go jul go jul” på Google (du vet som det blir ibland av bara farten) då kom detta inlägget överst.

    så ja… go jul då!

  2. Alexander, den 5 januari ska jag spöa Niklas alver. Du är varmt välkommen att komma och kika!:)

Kommentera

