10/10 – Grande Finale

Då var det slut. Över. Finito. Men inte på riktigt…

Lian är över och arbetslivet har börjat. Vi har färdigställt våra spel och avslutat alla öppna konton. Men vi behåller datorerna, passerkorten och får faktiskt lite mer saker. Nu är det dock skarpa puckar som gäller. Inget mer ”lärandeperspektiv” nu är det aktiv handling och skarpa lägen som ligger på tapeten. Kondomprojektet är i full gång och det behöver avslutas. Ska bli spännande att balansera mellan skolan och arbetet.

Har funderat på vart jag ska göra min tredje lia men jag vill inte avslöja något än. Det är faktiskt ett område som jag inte tänkt på innan och som skiljer sig rätt så mycket ifrån de tidigare liorna.

Det har varit riktigt grymt att vara på GRUL och jag kan rekommendera platsen för alla andra. Så länge ni är beredda på att få göra riktigt arbete, ta ansvar och använda era kompetenser. ” The lord gives and the lord takes”

Nu ska vi äta tårta och sen njuta av en lugn helg, sen är det tillbaka till skolbänken. Håll utkik efter min lia-rapport som kommer upp i slutet av nästa vecka!

2 responses to “10/10 – Grande Finale

  1. Fredrik Axelzon

    Tjenare!

    Ledsen att jag missade er sista dag, men vi ses ju snart igen!

    /El Fredrico

  2. Du missade bara en fantastisk PPT och sjukt god tårta, men som sagt, vi ses snart igen! ^^

Kommentera

