Vecka 2/10 – Upptrappning

Andra veckan har kommit och flugit förbi, hann inte ens blogga ordentligt så jag postar detta i efterhand (fusk?).

Denna veckan har jag gjort en kommunikationsplan för hur kommunikationen ska fungera i ett projekt som GR gör tillsammans med sjuhärad kommun. Denna användes direkt och oredigerad i deras offert till sjuhärad. Utöver det så har jag bestämt mig för att jobba med matematikens språk i mitt spel. Termer, begrepp och analogier ska få råda på GRUL dessa närmaste veckor…

Jag ska även lista 10 spel med en pedagogisk poäng, hjälpa till med utvecklingen av ett spel i konsumenträtt kallat pank och sammanfatta det svenska skolsystemets uppbyggnad på ett A4. Har druckit mycket kaffe också för övrigt och min kampanj för att få min käre kollega Niklas att börja dricka det fortsätter. Det känns dock som om jag kämpar förgäves då han gillar sin choklad och sitt hallonte alldeles för mycket.

One response to “Vecka 2/10 – Upptrappning

  1. Hahah, låter som Lindblad det…

    Låter som om ni har fullt upp där borta!

    Vi höres å synes nästa vecka!

Kommentera

