Tänkvärd blogg

Satt och läste igenom olika bloggar om web 2.0 och bloggande i allmänhet när jag stötte ett inlägg om bloggsökmotorer. Jag kan varmt rekommendera att läsa igenom det eftersom iallafall jag upplevde det som upplyftande och tänkvärt och få reda på exakt hur bloggsökmotorerna fungerar och om de ens är nödvändiga.

http://johanlarsson.wordpress.com/2008/01/23/om-knuffse-twinglycom-och-bloggsokmotorer-i-allmanhet/

 Har även lagt till Johan’s blogg i min blogroll och kommer att fortsätta att läsa hans inlägg, något som jag även kan rekommendera er andra att göra.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One response to “Tänkvärd blogg

  1. Vilka har jag glömt då?

Kommentera

