LiA – Vad är jag och vad kan jag?

Jag kan uttrycka mig i skrift
Jag kan leda en mindre grupp i arbete
Jag kan redovisa för publik

Jag är målmedveten
Jag är rolig
Jag kan slutföra saker jag påbörjat

 Telefonmanus

  • Vem och vad jag är? Kortfattat.
  • Stör jag?
  • Hur mycket spelrelaterad aktivitet tycker ni att det förekommer på erat företag?
  • Vad kan jag hjälpa till med, vad av ovanstående aktiviteter kan jag förbättra?
  • Kan vi träffas så jag kan berätta mer?
  • Avslut och uppslut

Upplever att detta manuset är lagom kortfattat och konkret, viktigt med lite research innan så man verkligen vet vad företaget sysslar med och låter dem besvara frågan ”vad jag kan göra för detta företaget”

Kommentera

