Pedagogiskt Projekt

Jaha, då var det alltså dags för inlämning. Det har varit en väldigt lärorik period av ensamarbete med mycket ångest i arbetet. Det var flera gånger som jag kände att jag kunde förbättra spelet men att det då krävdes att jag skrotade allting och började om på nytt. Men jag höll ut och höll fast på min idè då jag tror att den lämpar sig rätt bra för detta syftet. Har redan nu kommit på några förbättringar men så är det ju…

Hoppas ni finner det testbart!

projektskiss.pdf

spelprototyp.pdf

spelformular.pdf

Alex Out!

Kommentera

